Valitse...

HYVÄÄ YRITTÄÄ, PRIIMAA TULEE

Töitä vuosien varrelta

Yli 10 vuoteen mahtuu monia asiakkaita ja kiitosta saaneita töitä, joista olemme edelleen ylpeitä. Tässä muutamia Queensin referenssikansioiden aarteita!

HYVINVOINTI­­PALVELUT NIXNAX

Koulutettu hieroja ja osteopaatti Tero Koivisto soveltaa tarpeen mukaan hierontaa, lihaskalvo­tekniikoita, trigger­käsittelyä, nivelten mobili­sointia ja manipulaatiota sekä akupunktiota. Hyvinvointi­palvelut Nixnax palvelee asiakkaitaan Lahden keskustassa.

Queens suunnitteli Nixnaxille modernin ja erottuvan logon sekä eri sovelluksia uudella yritysilmeellä. Kotisivujen, käyntikortin ja mainos­flyerin lisäksi sama ilme toistuu toimitilan ikkunateippauksessa.

Viitahunaja

Makea esimerkki tuotteistamisesta! Pieni paikallinen hunajatuottaja Viitahunaja halusi pakata jälleenmyyjien hyllyille matkaavat tuotteensa persoonallisesti. Valikoimissa on eri hunajalaatujen lisäksi hunajasta valmistettuja hoito­tuotteita. Queens toteutti erottuvat pakkaus­ilmeet ja silmään osuvat tarinat.

Liikunta­keskus Pajulahti

Liikuntakeskus Pajulahti on Nastolassa toimiva urheiluopisto ja vapaa-ajan liikuntakeskus. Yhteistä taivalta Pajulahden kanssa ehti kertyä lähes 10 vuotta, viimeisimpinä töinä oheiset logon ja visuaalisen linjan päivitykset.

Radiomainos:

Domus Yhtiöt

Queens toimi keittiö- ja ikkuna­valmistaja Domuksen mainos­toimistona vuosina 2009-2013. Yhteistyömme alkoi Queensin suunnittelemalla Sujuva arki -konsepti­uudistuksella.

Ihmisläheinen ja käytännön vinkkejä sisältävä keittiö­kuvasto sai runsaasti kiitosta niin myyjiltä kuin asiakkailta. Kotisivut ja printtimainonta jatkoivat samaa teemaa.

 

 

ORIMA

Orima-Tuote Oy:n tuotteista tunne­tuimpia ovat Orima-sadevesi­järjestelmät ja -kattoturvatuotteet. Queens suunnitteli Orimalle uuden, kuluttajalähtöisemmän mainonnan linjan vuonna 2012. Kotisivut ja muu markkinointi noudattivat samaa tyyliä.

 

Jeld-Wen

Loppuasiakkaan näkö­kulmasta arkiset ja selkeät käyttö­vinkit sekä valintaa helpottavat ohjeet olivat ideana Jeld-Wenille suunnitellussa ovikuvastossa.

RAKENNUS­LIIKE IP-HEIKKILÄ

Yksilöllisyys, ylellisyys ja yllättävyys ovat avainsanoja Aïnut-kodeissa ja -tiloissa, joita IP-Heikkilä Oy suunnittelee ja toteuttaa pääasiassa Pohjois-Suomessa. Aïnut toteuttaa kokonaispalve­luna arkkitehdin suunnittelemia, korkealaatuisia asunto­remontteja.

Queens suunnitteli logot, käyntikortit sekä Aïnut-kodille korkeatasoisen miljöökuvan, joka toteutettiin 3D-tekniikalla.

Lahden kaupunki

Lahden kaupunki tiedottaa ja viestii asukkailleen lukematto­mista eri asioista. Queens on suunnitellut mainontaa mm. Lahden ympäristö­toimelle sekä sosiaali- ja terveys­toimelle. Kaupungin omille toimistotyöntekijöille suunnattu Green Office -julistesarja muistutti arjen ekoteoista.

Jämerä-kivitalot

Suunnittelimme Jämerä-kivitalojen ja K-Raudan yhteiselle talomallistolle lanseerauskampanjan vuonna 2009. Edullisten kivitalojen mallistosta kerrottiin kuten asia oli: Ei mikään pilvilinna, vaan koti jokaisen ulottuvilla.

Katso Tv-mainos >

 

KLASSIKKO TALOT

Herrala Taloihin sulautettu Klassikko Talot oli Koskisen-konsernin pientalobrändi. Queens suunnitteli Klassikko Taloille kuluttajalähtöisen Kotona on hyvä olla -konseptin. Ilmeen lisäksi loimme talomalleille nimet, talokirjan sekä muuta mainontaa vuosina 2008–2009.