Valitse...

HYVÄÄ YRITTÄÄ, PRIIMAA TULEE

Töitä vuosien varrelta

Yli 12 vuoteen mahtuu monia asiakkaita ja kiitosta saaneita töitä, joista olemme edelleen ylpeitä. Tässä muutamia Queensin referenssikansioiden aarteita!

ASUNTOAREA

AsuntoArea on Lahden alueen suurin yksityinen kiinteistönvälittäjä, jolla on yli 20 vuoden kokemus asuntokaupoista. Queens suunnitteli AsuntoArealle esitteen ja tulossa on myös muuta myyntiä tukevaa materiaalia.

HYVINVOINTI­­PALVELUT NIXNAX

Koulutettu hieroja ja osteopaatti Tero Koivisto soveltaa tarpeen mukaan hierontaa, lihaskalvo­tekniikoita, trigger­käsittelyä, nivelten mobili­sointia ja manipulaatiota sekä akupunktiota. Hyvinvointi­palvelut Nixnax palvelee asiakkaitaan Lahden keskustassa.

Queens suunnitteli Nixnaxille modernin ja erottuvan logon sekä eri sovelluksia uudella yritysilmeellä. Kotisivujen, käyntikortin ja mainos­flyerin lisäksi sama ilme toistuu toimitilan ikkunateippauksessa.

Viitahunaja

Makea esimerkki tuotteistamisesta! Pieni paikallinen hunajatuottaja Viitahunaja halusi pakata jälleenmyyjien hyllyille matkaavat tuotteensa persoonallisesti. Valikoimissa on eri hunajalaatujen lisäksi hunajasta valmistettuja hoito­tuotteita. Queens toteutti erottuvat pakkaus­ilmeet ja silmään osuvat tarinat.

Liikunta­keskus Pajulahti

Liikuntakeskus Pajulahti on Nastolassa toimiva urheiluopisto ja vapaa-ajan liikuntakeskus. Yhteistä taivalta Pajulahden kanssa ehti kertyä lähes 10 vuotta, viimeisimpinä töinä oheiset logon ja visuaalisen linjan päivitykset.

Radiomainos:

Domus Yhtiöt

Queens toimi keittiö- ja ikkuna­valmistaja Domuksen mainos­toimistona vuosina 2009-2013. Yhteistyömme alkoi Queensin suunnittelemalla Sujuva arki -konsepti­uudistuksella.

Ihmisläheinen ja käytännön vinkkejä sisältävä keittiö­kuvasto sai runsaasti kiitosta niin myyjiltä kuin asiakkailta. Kotisivut ja printtimainonta jatkoivat samaa teemaa.

 

 

ORIMA

Orima-Tuote Oy:n tuotteista tunne­tuimpia ovat Orima-sadevesi­järjestelmät ja -kattoturvatuotteet. Queens suunnitteli Orimalle uuden, kuluttajalähtöisemmän mainonnan linjan vuonna 2012. Kotisivut ja muu markkinointi noudattivat samaa tyyliä.

 

Jeld-Wen

Loppuasiakkaan näkö­kulmasta arkiset ja selkeät käyttö­vinkit sekä valintaa helpottavat ohjeet olivat ideana Jeld-Wenille suunnitellussa ovikuvastossa.

RAKENNUS­LIIKE IP-HEIKKILÄ

Yksilöllisyys, ylellisyys ja yllättävyys ovat avainsanoja Aïnut-kodeissa ja -tiloissa, joita IP-Heikkilä Oy suunnittelee ja toteuttaa pääasiassa Pohjois-Suomessa. Aïnut toteuttaa kokonaispalve­luna arkkitehdin suunnittelemia, korkealaatuisia asunto­remontteja.

Queens suunnitteli logot, käyntikortit sekä Aïnut-kodille korkeatasoisen miljöökuvan, joka toteutettiin 3D-tekniikalla.

Lahden kaupunki

Lahden kaupunki tiedottaa ja viestii asukkailleen lukematto­mista eri asioista. Queens on suunnitellut mainontaa mm. Lahden ympäristö­toimelle sekä sosiaali- ja terveys­toimelle. Kaupungin omille toimistotyöntekijöille suunnattu Green Office -julistesarja muistutti arjen ekoteoista.

Jämerä-kivitalot

Suunnittelimme Jämerä-kivitalojen ja K-Raudan yhteiselle talomallistolle lanseerauskampanjan vuonna 2009. Edullisten kivitalojen mallistosta kerrottiin kuten asia oli: Ei mikään pilvilinna, vaan koti jokaisen ulottuvilla.

Katso Tv-mainos >

 

KLASSIKKO TALOT

Herrala Taloihin sulautettu Klassikko Talot oli Koskisen-konsernin pientalobrändi. Queens suunnitteli Klassikko Taloille kuluttajalähtöisen Kotona on hyvä olla -konseptin. Ilmeen lisäksi loimme talomalleille nimet, talokirjan sekä muuta mainontaa vuosina 2008–2009.