Kauppakeskus Karisma
Lahden kauppakeskusvaltikkaa pitävä Karisma avattiin syksyllä 2011 Karistoon, E75-moottoritien varrelle. Yhteistyö Queensin kanssa alkoi samana vuonna. Noin 50 liikkeen ja ravintolan kokonaisuus sekä maksuton sisäleikkipuisto Papu Park houkuttelevat vuosittain liki kolme miljoonaa kävijää. Karisman valttina on monipuolinen tapahtumatarjonta, jossa huomiodaan koko perhe vauvasta vaariin.
Karisman Karkelot
Keväisin ja syksyisin Karisman kaupankäyntiä virkistää Karkelot-hintakampanja. Queens on toteuttanut 32-sivuiset tarjouskuvastot vuodesta 2012 kampanjan lanseeraamisesta alkaen. Katalogi jaetaan yli 100 000 talouteen Lahden seudulla.
Karisma synttäriliite
Karisman 10-vuotissynttärit huipentuivat marraskuussa 2021 koko viikonlopun kestäneeseen synttäritapahtumaan. Queens toimitti ja taittoi koko talousalueelle jaetun 36-sivuisen tabloid-liitteen, jossa tarjousten lisäksi kerrottiin kauppakeskuksen ja yritysten tarinoita.
JOULUKUVASTO
Kauppakeskus Karisman lahjaideoita pursuava joulukuvasto jaetaan yli 100 000 kotiin aina marraskuun lopulla. Queens on vastannut 32-sivuisen kuvaston taitosta ja toteutuksesta vuodesta 2011.
Sähköisten kanavien ylläpito
Queens vastaa kampanjamateriaalien ja muiden ajankohtaisten markkinointiviestien päivittämisestä Kauppakeskus Karisman Facebook- ja www-sivuille. Ylläpidämme ja tuotamme sisältöä myös Karismassa sijaitsevalle sähköiselle jättimainostaululle.
Työtila Pajan visuaalinen ilme
Palaverimesta. Läksynurkka. Etätyöpiste. Lukupaikka. Puolisoparkki. Vaikka mitä.
Kauppakeskus Karisman kaikille avoimeen ja yhteisölliseen työtila Pajaan Queens suunnitteli ikkunateippaukset ja sisäseinien kuvamaailman.