Kauppakeskus Karisma
Lahden kauppakeskusvaltikkaa pitävä Kauppakeskus Karisma avattiin syksyllä 2011 Karistoon, vilkkaan E75-moottoritien varrelle. Samana vuonna alkanut yhteistyö Mainostoimisto Queensin kanssa on vuosien varrella tiivistynyt ja laajentunut. Noin 60 liikkeen ja ravintolan kokonaisuus sekä maksuton sisäleikkipuisto Papu Park houkuttelevat vuosittain yli kolme miljoonaa kävijää. Karisman valttina on monipuolinen tapahtumatarjonta, jossa huomiodaan koko perhe vauvasta vaariin. Tutustu tarjontaan Queensin suunnitelemilla verkkosivuilla kauppakeskuskarisma.fi
www-sivut
Suunnittelimme ulkoasun ja sisällöt Kauppakeskus Karisman uusiin verkkosivuihin, jotka julkaistiin kesällä 2025. Lähiseudun asukkaiden lisäksi Karisman tärkeä asiakasryhmä ovat vilkkaan Nelostien mökkiläiset ja muut matkailijat. Tämä huomioitiin myös sisällön suunnittelussa ja tietysti mobiilikäytettävyydessä. Tutustu Karisman sivustoon >
Karisman Karkelot
Keväisin ja syksyisin Karisman kaupankäyntiä virkistää Karkelot-hintakampanja moninaisen ohjelmasisällön kera. Queens on toteuttanut 32-sivuiset tarjouskuvastot vuodesta 2012 ja kampanjan lanseeraamisesta alkaen. Painettu katalogi jaettiin vuosien varrella 70 000–100 000 talouteen Lahden seudulla. Syksystä 2024 verkkolehtenä ilmestynyttä kuvastoa markkinoidaan ahkerasti eri medioissa. Kuvaston lisäksi suunnittelemme tietysti kaikki muutkin kampanjan mainosmateriaalit kutsukorteista TV-mainoksiin.
JOULUKUVASTOT
Joulu – mikä ihana syy shoppailla! Kauppakeskus Karisman lahjaideoita pursuava joulukuvasto jaettiin printtinä liki 100 000 kotiin ja v. 2024 kuvaston julkaisu muuttui verkkolehdeksi. Queens on vastannut 32-sivuisen kuvaston taitosta ja toteutuksesta vuodesta 2011.
Kampanjailmeet ja tapahtumamarkkinointi
Karisma on tunnettu monipuolisesta ja eri-ikäiset asiakkaat huomioivasta tapahtumatarjonnastaan. Vuoden aikana asiakkaille järjestetään yli 10 erilaista tapahtumaa tai teemaviikonloppua, joiden kampanjailmeet ovat vuoden 2025 alusta olleet Queensin suunnittelemia. Ilmeen lisäksi toteutamme kampanjakohtaiset tapahtumasivut verkkosivuille sekä muut tarvittavat markkinointimateriaalit.
Sähköisten kanavien ylläpito
Queens vastaa kampanjamateriaalien ja muiden ajankohtaisten markkinointiviestien päivittämisestä Kauppakeskus Karisman verkkosivuille ja Facebook-sivulle. Ylläpidämme ja tuotamme sisältöä myös Karismassa sijaitseville sähköisille mainostauluille, joilla asiakkaita informoidaan ajankohtaisista tapahtumista ja tarjouksista.
Brändi-ilme sisällä ja ulkona
Näkyvyys kauppakeskuksen ulkotiloissa ja sisällä ovat tärkeä osa brändiviestintää. Karismassa Queensin kädenjälkeä näkyy mm. valomainoksissa, opasteissa, sesongeittain vaihtuvissa lipuissa ja banderolleissa, joissa esiintyy kauppakeskuksen omia työntekijöitä.
Kauppakeskus Karisman kaikille avoimeen ja yhteisölliseen työtila Pajaan suunnittelimme mm. julkisivun ikkunateippaukset ja sisäseinien kuvamaailman, jolla haluttiin lisätä tilan tunnelmaa ja viihtyisyyttä.