Piklas
Suomalainen Piklas on uudistusmielinen ja digiajassa vahvasti elävä ikkunoiden ja ulko-ovien valmistaja. Perheyrityksen ikkunoita on 1970-luvulta alkaen toimitettu suomalaisiin koteihin yli 1,5 miljoonaa. Queens on ollut mukana toteuttamassa kaikkia viestinnän välineitä käyntikorteista messuosastoon ja verkkokauppaan. Piklas onkin ikkunaverkkokaupan edelläkävijä Suomessa.
Ikkunoiden ja ovien ideakuvasto
Vaikka kuluttajamyynti tapahtuu pääasiassa verkkokaupan kautta ja markkinointi painottuu sähköisiin kanaviin, on visuaalinen ja käsinkosketeltava ideakuvasto tärkeä myynnintukiväline. Kuvastolla rohkaistaan värien käyttöön ja ottamaan ikkunat osaksi sisustusta.
Miljöö- ja kuvasuunnittelu
Hyvät kuvat ovat ensiarvoisen tärkeitä. Queens on suunnitellut Piklakselle runsaasti miljöökuvia, joissa tuodaan esiin ulko-ovien ja ikkunoiden sopivuutta eri tyylisiin koteihin ja inspiroidaan värien käyttöön. 3D-kuvat on toteuttanut alihankkija.
Sisustusta ja arkkitehtuuria -video
Digimarkkinoinnissa erinomainen apu on tiivis ja näyttävä video. Queens suunnitteli Piklaksen vahvuudet ja valikoiman esittelevän mainosvideon, jonka toteutti Digiland.
Kotisivujen suunnittelu
Nykyaikaiset ja visuaaliset kotisivut ovat tärkeä osa Piklaksen markkinointia ja reitti omaan verkkokauppaan. Queens osallistui vahvasti kotisivujen sisällön suunnitteluun ja tuotantoon, toteutuksesta vastasi lahtelanen Revulon. Sivuston ilmettä on päivitetty uudelle brändi-ilmeelle v. 2019.