Valitse...

HYVÄÄ YRITTÄÄ, PRIIMAA TULEE

Piklas

Suomalainen Piklas on uudistusmielinen ja digiajassa vahvasti elävä ikkunoiden ja ulko-ovien valmistaja. Perheyrityksen ikkunoita on 1970-luvulta alkaen toimitettu suomalaisiin koteihin yli 1,5 miljoonaa. Queens uudisti Piklaksen brändi-ilmeen ja on ollut mukana toteuttamassa kaikkia viestinnän välineitä käyntikorteista verkkokauppaan.

Ikkunoiden ja ovien idea­kuvasto

Vaikka kuluttajamyynti tapahtuu pääasiassa verkkokaupan kautta ja markkinointi painottuu sähköisiin kanaviin, on visuaalinen ja käsin­kosketeltava ideakuvasto tärkeä myynnintukiväline. Kuvastolla rohkaistaan värien käyttöön ja ottamaan ikkunat osaksi sisustusta.

Miljöö- ja kuva­suunnittelu

Hyvät kuvat ovat ensi­arvoisen tärkeitä. Queens on suunnitellut Piklakselle runsaasti miljöö­kuvia, joissa tuodaan esiin ulko-ovien ja ikkunoiden sopivuutta eri tyylisiin koteihin ja inspiroidaan värien käyttöön. 3D-kuvat on toteuttanut alihankkija.

Sisustusta ja arkki­tehtuuria -video

Digimarkkinoinnissa erinomainen apu on tiivis ja näyttävä video. Queens suunnitteli Piklaksen vahvuudet ja valikoiman esittelevän videon, jonka toteutti Digiland.

Katso Piklas-video >

 

Kotisivujen suunnittelu

Nykyaikaiset ja visuaaliset kotisivut ovat tärkeä osa Piklaksen markkinointia ja reitti omaan verkko­kauppaan. Queens osallistui kotisivujen sisällön suunnitteluun, toteutuk­sesta vastasi Revulon.

Tutustu piklas.fi -sivustoon >

Brändi­ohjeistuksen suunnittelu

Selkeä ja havainnollinen brändi­ohjeistus pitää huolen, että yritys näkyy ja kuuluu yhdenmukaisesti. Piklaksella brändiohjeistus on tärkeä työkalu niin sisäisesti kuin yhteistyö­kumppaneiden suuntaan.